کلیپ های جدید ایرانی

مخالفت مهدی نادریان با کچل کردن علی ضیاء

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ق.ظ
همه دوستای عزیزم
3 تا ویدیو با موضوع "مردم و وبلاگ ها" و "هنری" و "سفر"آماده کردم.

کلیپ جدید : مخالفت مهدی نادریان با کچل کردن علی ضیاء

تو برنامه سینما گلخانه امشب مهدی نادریان با کچل کردن علی ضیاء مخالفت کرد و گفت اگه من بودم این کارو نمی کردم ولی شاهین جمشیدی از این کار دفاع کرد.


لینک دانلود کلیپ



کلیپ جدید : اجرای زنده برف میباره بابک جهانبخش در تلویزیون

تو برنامه جشن ملت ایران شبکه 2 بابک جهانبخش آهنگ برف میباره اجرا کرد. البته به صورت زنده هم چند خط از آهنگ عاشقم کن رو اجرا کرد. عاشقم کن تا بیفتم عشق کشف اتفاقه وحشت از دوری ندارم


دانلود کلیپ



کلیپ جدید : یخ زدن تالاب چغاخور در بروجن و پرنده ها

تالاب چغاخور در بروجن که یکی از توقفگاه های پرندگان مهاجر هست یخ زده و پرنده های...


دانلود این ویدیو



اگه از وبلاگ من خوشتون میاد بهش لینک بدید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.